pondělí 3. března 2008

1.3. 2008


Tak jsme si opět hrála... :o) Na chvilinku vysvitlo sluníčko a zrovna tam, kde seděl Matěj..tomu prostě nešlo odolat.. Všude řádila vychřice Emma a my měli slunných 5minutek :oD

8 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

pěkný - tyhle se mi líbí - krásný světlo....

dib řekl(a)...

moc krásné portréty!! kdysi se mi povedly taky podobné, v podzimním sluníčku. a taky maty ležel a nebránil se, tehdy to eště nezvládal :-)
moc pěkné.

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

tyhle se mi líbí! Je pěkné, že každý pojal tu 365 jinak... já jsem si řekla že kubíčka jen v tom naprosto nejnutnějším případě, je ho plno na rajčeti i ve skrapu a tak fotím prostě jiné věci protože na 100 kubíčků je jedna fotka něčeho jiného tak abych už nezblbla úplně. ale ráda se dívám na fotky dětí, to zase joooo!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Taky ulítávám na takovýhle světlo krásný

Petra řekl(a)...

Krásné portrétovky!!!

katth řekl(a)...

krasne.... slunicko dela fakt divy

Ro řekl(a)...

No to jsou nádherný portréty, dokonalý - a to světlo...

Jen mě děsně ruší datumka, v tak krásných obrazech na zeď.

Anonymní řekl(a)...

nádherný momentky tedy spíše portréty povedlo se,krásné světlo